tavelsjö är härligt:)

hej bloggen.
nu är jag med linnea, vi ska typ snart se på film, vet inte vilken men det får vi se :)
innan idag var jag med frida och jennifer tills typ 5 sen for jag hem man maten var inte klar och datan var inte på och jag är för lat för att starta den så jag läste ist.
gårdagen var jag med Jennifer, Frida och Anton hemma hos mig. vi såg på film.men jag var så trött så jag halvsov på soffan och fatta inte ett skit när jag tittade på tvn;]
sen gick vi in i mitt rum där jag föll omkull på min säng sen kom frida och la sig brevid mig, sen kom anton och jennifer och satte sig brevid på sängen ;]
Anton for hem halv 12 och då gick vi till frida.hahahahha, jag var så sjukt trött att jag somnade på fridas säng;]
fast innan jag hade somnat hade frida och jennifer kastat ett kakpaket på mig , med det brydde inte jag mig om utan somnade ;] sen vaknade jag av att dom tog kakpaketet....
då såg vi på ngt på youtube eller ngt ;]
imorgon är det iaf konfrimatinsträff... KL 11  ;o det kommer inte jag orka....
men sen när vi kommer tbx kommer jga typ somna om eller ngt (a)
juat det, innna ikv fixade amanda(Linneas syrra) och Julia(amandas kompis) Linneas hår och sminkade Linnea :) hahha, sen målade jag amandas,linneas och julias naglar :P efter det spelade ni typ kort eller ngt ;]
men nu vi ska typ välja film nu eller ngt,ska se om jag kan hitta ngn bild som jag kan lägga in :) isf blir det ngn som jag har haft förut. och en låt såklart :)

hahaha, jag,frida och jennifer såg den filmen förra veckan, men jag och frida somnade så jennifer såg typ hela utan oss :P











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0