roligt i helgen asså :)

hej bloggen.
sry att jat inte hat skrivit på länge(och jag som skulle bli bättre på att uppdatera?)men har helt glömt bort...
iaf så sov jag och jennifer över hos frida från fredag till lördag, eller jag sov till söndag medn jennifer till lördag :)
jag, jennifer och frida såg på twilight i fredags, eller jenner så hela men jag och frioda somnade på soffan så vi såg inte hela :P men har sett den ganska många gånger innan coh läst boken så visst ändå vad som skulle hända :P
i cyklade jag och frida till skolans gympasal och såg när rickard spelade basket. det var roligt för har typ inte träffat honom på typ 3-4 år eller ngt eftersom att han bor i kiruna... men hanns lag for tbx till kiruna direkt efter mahcen så han bara prata en lite stund med honom.
Han har blivit sjukt lång ;o jag var längre än han förut men nu helt plötsligt har han blivit länge (inte mkt, men ändå längre ;o)
sen idag har jag inte sjort så mkt, läste yt tredje twilight boken "ljudet av ditt hjärta" och sen typ tränade jag kemi. vi ska kunna dom tio första kolväterna till imorgon... metan,eten,propan,butan,petan,hexan,heptan,okta,nonan,dektan... fast kan dom ju nu så det går nog bra (får man hoppas ;P)
snart ska jag iaf vara med frida :) om hon kommer äta snart vill säga.... men aja, det blir väl till att träna på kemin lite till så jag är säker tills frida har ätit :)
aja, har inte så mkt mer att skriva nu, skriver mer sen :)


the fray- how to save a life.










Kommentarer
Rickard

det ska vara kiruna, ej kirruna :P

2009-10-12 @ 19:25:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0