Om jag vore du, skulle jag vilja vara jag.

hej bloggen.
idag har jag inte gjort så mkt, hade sovmorgon till 9.40 eftersom det inte var ngn svenska. värsta härligt :D
Sen slutade jag 11.30 för lärarna hade typ utv eller ngt så då tog jag bussen hem :)
När jag kom hem gjorde jag nudlar eftersom att jag inte orkade äta på skolan ;p till nudlarna såg jag ngn film som jag inte kommer ihåg vad den heter, men den var iaf ganska bra :)
Har ganska precis kommit hem från maxi, var där med frida :) riktigt skojjigt :D
ska vara med frida efter att jag har ätit :) hahah, för en gångs stund äre frida som äter före mig och får vänta, det brukar alltid vara tvärt om :P
Btw, det bran typ på maxi idag :o
har inte så mkt att skriva....Men ska typ börja med "dagens låt eller ngt :)
så här kommer dagens låt ;d

Frida kom på rubriken :)

Jizz in my pants :) ahah vette fan vem som sjunger men aja ;p den är sjukt bra ;d









Kommentarer
frida

DET ÄR THE LONELY ISLAND SOM SJUNGER!

2009-10-13 @ 18:19:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0