ny designe, tack sanna :)

Hej bloggen.
Tack sanna för den fina designen, den blev jätte fin :)
Härligt med lov :) men det är synd att det är sista dagen imorgon. men man har ju iallafall sovmorgon på måndag eftersom det inte är någon engelska.
Ikväll ska jag inte göra så mycket, frida ska sova hos greta så det blir väl att jag skriver på svenska eller något, igentligen är den ju klar men jag kan ändå fortsätta på den, den gör nog inte så mycket(a'
just nu målar jag iallafall naglarna, eller jag ska måla naglarna när jag är klar med detta inlägg :P
skriver mer ikväll :)

vilken färg tycker ni att jag ska ta? :)




dagens låt.

Wild Horses-Natasha Bedingfield











Kommentarer
marina jeanette

Sv; Takk! :D

Fin blogg du og :))

2009-10-31 @ 19:34:31
URL: http://marinajeanette.blogg.no


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0