körslaget.

hej bloggen.
Såg på körslaget nyss, har inte sett det förut, men hade ju som sagt lite att göra ikväll så passade på att se det.
vilket team hoppas ni ska vinna? :)
jag har försökt göra en ny header och ny designe till min och linneas blogg,sen det förra inlägget, men det gick inte så bra(a)
btw, den header som min och linneas blogg har var den första jag någonsin har gjort så den är inte fin....
Nu har jag iallafall målat naglarna, dom blev mörk lila, passar lite nu eftersom det är höst.
nu ska jag nog se på någon film innan jag går och lägger mig,jag får skriva mer imorgon :)

hmm.. det funkar inte att ladda upp någon bild nu, hmm. man jag får ladda upp några bilder imorgon istället :)











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0