trick or treat?

Hej bloggen.
igår var det några som kom hit och var utklädda eftersom det var halloween igår ;)
jag har just sminkat och fixat håret. ska snart vara med en kompis och se på filmen som jag inte såg klart igår :)
någon gång ska jag försöka göra ett videoinlägg, vi får se hur det går.
Just nu sitter jag och lyssnar på radio, release me- agnes.
vi får se om det går att ladda in någon bild idag eftersom det inte gick igår...
men jag tror jag ska smsa min kompis nu så vi hinner göra något.
så slänger in en snabb bild.
skriver mer sen.:)

jag för typ några månader sen.










Kommentarer
EMMA SVAHN » ' pictures ' «

SV: tack:)

2009-11-01 @ 15:01:58
URL: http://behindthecamera.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0