torsdagar.

hej alla.
torsdagar är inte direkt min favorit dag på skolan.vi börjar 8.15 och slutar 15.25,
vi har typ 3 timmars fysik(för tillfället) den sista lektionen, eller det är först en helklass sen slutar hälften av klassen medans den andra delen måste vara kvar och ha mer fysik... vi börjar fysiken 13.05 och slutar den 15.25.... sjukt drygt om du frågar mig-.-'
men det är faktiskt ganska mysigt i halvgruppen :)
fast en bra grej med dagen är att jag har teater efter skolan, riktigt trevligt :)
imorong ska ju jag vara ledig eftersom jag ska till tandläkaren och dra två tänder, känns inte så lockande... behöver i alla fall inte gå till skolan, för jag kommer få sjukt ont i huvudet och allt så pappa ska typ hämta mig på sjukhuset när jag är klar, asså jag ska smsa när det är klart :)
måste komma ihåg att ge frida min nyckel så hon kan hämta min biologi (a'
aja nu måste jag sova, får ändå inte sova mycket längre än vad jag brukar, får typ sova till halv 8-.-'
godnatt alla(L)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0