ska aldrig mer ha så mke kläder, man får ju ont i ryggen....

hej bloggen.
har inte uppdaterat idag. men har varit och frida och där har ja inget internet och fick aldrig chansen att sitta vid fridas data.
men idag har vi bara slöat typ. men efter maten tog vi en promenad till maxi. köpte en vitamindryck sen gick vi hem.gissa om man fick ont i ryggen :o men det var typ för att vi är sjukt otränade och hade sjukt mke kläder på oss, jag hade typ 2linnen, en tjock "nykter" kofta, jacka,lång/tjock halsduk(som jag fick vira flera varv runt halsen så den inte skulle hänga ner),vantar,byxer,sockar och skor.
det blev typ inte varmt... det blev som det brukar bli när jag åker slalom...
påtal om slalom, på sportlovet ska noh jag och frida fara till sällsjö igen, sjukt härlligt att få fara dig i typ 5 dagar och åka slalom och bara ha det mysigt.
aja, nu måste jag nog sova innan mamma blir för sur på mig.
haha jag kna lägga in en gammal bild från typ 4-5an eller ngt. (obs.fyran eller femman...)
hahah, typ 4ran... <sanna och jag> i min stuga... söta vi var då!<3


Kommentarer
sanna

men deaaam, hetare än chili, ;)

2009-11-10 @ 18:16:00
URL: http://lillsanna.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0