inga komentarer-ledsen anna-dålig updatering-inga komentarer....

hej bloggen.
blir inget långt inlägg. måste typ sova (a'
förlåt för dålig uppdatering idag, men ingen kompenterar opch då äre inte lika roligt att skiva...
men aja, kommer uppdatera mer på helger och lov och så, asså när det inte är skola :)
är ju med frida efter skolan och då hinner jag inte uppdatera efter skolan, det är lite synd att min data är så seg så jag inte orkar starta den.
aja, imorgon går vi ju bara till typ 12, sen slutar vi. ska bli sjukt skönt :D
Hahaha, idag var typ första gången på länge som jag och frida inte satt vid en data under (typ) hela kvällen som vi var med varandra :) vi kollade bara en sak på youtube och sen skulle bara firda göra klart det hon höll på med innan jag kom.
nu blire tyvär inte länge, är faktiskt lite trött och längtar till att få krypa under täcket och sova :]
godnatt på er (L)


jaha, kan inte lägga upp någon bild för den "ikonen" har typ försvunnit för mig... har säkert tryckt på någon knapp eller nåt... får kolla imorogn om det funkar då istället :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0