i'm back ;)

nu har jag kommit hem från begravningen, eller själva begravningen slutade tjugo i två men sen vare fika.
nog om begravning som är så hemskt.
jag sitter nu och väntar på malin, teater ikväll, ska bli lika roligt som vanligt hoppas jag :)
här kommer en bild på vad jag hade på mig under begravningen.

bild 1.väldigt suddig bild, tog den precis innan jag la in den nu.
jag har på mig: en svart stickat långärmad tröjja, som är lång helt och hållet.
ett svart linne.
svarta jeanstights, jag hade även ett par stövlar men som tyvär inte är med på bilden.
bild 2.jag såg väldit blek ut men det är lampan.
jag hade plattat det och skruvat upp luggen för min farmor tycker att det är fint på mig med luggen skruvad så.

nog om begravning som är så hemskt.
jag sitter nu och väntar på malin, teater ikväll, ska bli lika roligt som vanligt hoppas jag :)
malin bör komma alldeles strax så kommer inte hinna skriva så långt :)
tyvär hinner jag ionte sriva mer för nu kommer snart malin oich måste hinna fixa lite saker innan. pussar<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0