härlig vecka det kommer vara nu :)

dethej bloggen.
fick som sagt skolkatalogen idag. har typ mest kollat i den.
sen har jag och frida pratat i telefon med TAKWA! gissa om jag saknar henne mke... :(<3
vi ska typ (kanske)dit på sportlovet eller ngt, men mina föräldrar är typ helt emot det så jag har lite damp på dom nu....VI MÅSTE FARA!!!!!<3
den här veckan är sjukt sofft.idag slutade jag ju somvanligt 12.45 sen imorgon är det vanlig dag, slutar typ halv 4 men aja, sen på onsdag slutar vi efter lunch för 9orna har typ utvsamtal
 då eller ngt, men mna äter ju typ inte på skolan så har bara, matte, svenska,engelska och so på onsdag :D trosdag helt vanlig dag, slutar 15.25 typ, sen på fredag är jag LEDIG! det är inget roligt jag ska göra, ska dra ut 2 tänder i överkäken, har typ för trångt eller ngt... har en tand som inte kommit ner på ett år eller april 2008....taggar ju sjukt mycke (*hosthost*), fredag den 13... hälsa mig lcka till, lär jag behöva....
aja om jag typ hakar upp mig på det kommer jag vara sjukt spänd då och då kommer ngt gå snett eller ngt, om jag bara inte bryr mig så går det säkerligen finnemang :)
aja nu måste jag sova innan mamma och pappa kommer hem och ser att jag är vaken (a)
slänger in en snabb bild först bara ;]
shit, vi var sjukt små.... jag vet,jag vet, vi var typ blå. men det bar kamerans fel (A)
Godnatt alla<3









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0