god morgon.

Hej bloggen.
jag ska aldeles strax börja gå till bussen för att åka till skolan.
Men tänkte att medans jag ändå var inne på datan kan jag ju passa på och skriva lite här :)
imorse(det är fortfarade morogn men jaja.)när jag vaknade så sträckte jag på mig och kände hur sjukt ont det gjorde i mitt vad.
Under lovet hade jag stäckt en muskel i vaden, jag kunde inte gå normanlt, och nu gjorde det lika ont, var nästan rädda att det hade kommit tillbaka. man jag ställde mig upp och typ masserade då försvan det.
gissa om jag blev lättad(a)
aja, nu hinner jag inte skriva mer, måste gå till bussen. skriver när jag komemr hem. puss

hmm, jag kan inte besämma mig upptäcker jag, vill ha vinter, men saknar sommarens värme.











Kommentarer
Emelie&Anna

Sommar vs vinter = sommar

2009-11-03 @ 22:54:29
URL: http://pokae.blogg.se/
amanda<33

Fråga ngt i min frågestund:)<3

2009-11-04 @ 21:14:18
URL: http://amandaallinger.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0