god kväll.

hej boggen.
nu är jag hemma från teatern ;)
vi hade riktigt roligt idag faktiskt, först körde vi några sener från teatern som vi ska spela upp i typ mars, sen körde vi en övning som heter byt, och en där man gjorde en sen(på fyra pers) så skulle publiken bestämma om det skulle vara romantik, skräck eller så :)
sen vare bara att fara hem.
Dom andra i min teater grupp går ju första året på gymnasiet. och dom säger massa konstiga saker till mig som jag intte fattar ett dugg av så dom glömmer typ bort att jag bara går i 8an :]
hur har eran dag varit?

frida hälsar att:leave right now - will young , take a minute - k'naan , mack the knife - westlife ,  iyaz - replay är heliga

god natt alla söta små<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0