fysikprov.

hej bloggen.
haha nu kan jag i alla fall prata men har sjukt ont i tänderna...
aja.vad har alla gjort idag då?
jag satt ju som sagt hemma och såg på olika filmer :) fick lite filmtips från några kompisar ;)
aja, nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem så kan vi nog ganska nsart äta middag, fast jag åt sjukt sen lunch, åt den vid typ 2 men ändå, det var inge mycket aftersom jag inte kunde tugga typ (a)
i alla fall, just nu håller jag på med mitt hem-prov i fysik, ska lämnas in på tisdag, det går jätte dåligt :] fattar typ inte-.-'
ska nog fortsätta med den så den snart blir klar :)
puss (L)










Kommentarer
Elina

Tack så jätte mkt<3 :')

Hjälp, jag hatar verkligen fysik prov! :'D

Kan man inte ha det på gymnasium, tkr det är ganska orättvist med sånt. Vissa är kraftigare och andra inte! :'S

2009-11-13 @ 21:18:38
URL: http://elloue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0