förlåt för dålig uppdatering igår, 21/11-09

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men var hos linnea och hon har en bärbara data, och jag hatar bärbara datorer för jag förstör barra det jag håller på med, som igår då hade jag skrivit ett ganska långt blogginlägg och när jag skulle spara det så råkade jag trycka på någon knapp så allt försvan, sen orkade jag ite skriva om det.
man jag ahde typ bara skrivit att jag var hos Linnea och att vi såg på robbinson och lita annat :)
det var igår det.
ja, vi hade konfa träff idag, vi skulle vara på tavelsjö kyrka kvart i 11, sen var vi på kyrkan till ca 3 tiden, sen vare bara att fara hem till linnea och sen vid kvart över 4 tiden for vi mot ålidhem.

igår när jag vaknade hade riktigt ont på översidan av höger handlef, jag ahr fortfaraden ont, men igår kunde jag knappt röra på armen utan att det gjorde ont, nu kan jag inte spänna armen när jag lyfter saker eller trycka på armen men kan röra den annars, undrar vad det är... mamma tror att det är för att jag suttit vid datan så mycket och smsat ;] men det tror inte jag (a)
hoppas det går över snart. är ju hes och har hosta och så, så tror att jag är på väg att bli sjuk, men det blir jag ju alltid på vintern så det är inte direkt en nyhet :]
jaja, nu ska jag hitta på något att göra tills frida har ätit :) pussar <3
så blev man väckt av Tassa typ halv 8 imorse.... men hon är grymt söt ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0