extra inlägg

just det, som ni kanske ser så har jag byt från till , den första hade jag bara gjort lite fort tills jag hade tid att fixa en bättre (a'
den nya är inte heller så bra, ska kanske fråga fida om hon kan hjälpa mig fixa en bättre sån,ni kommer säkert märka när jag byter nästa gång.
tyvär orkade jag inte ändra på dom andra för förra gången jag gjorde det blev allt bara fel. så dom fick vara kvar, men hoppar inte det gör något.
medansk jag ändå gör ett "extra inlägg" så kan jag passa på att saga att imorgon komemr ajg inte kunna uppdatera så myket, ska till tavelsjö och ska vara där klockan 10 på morgonen och sen ska vi på lazerdom med min kompis syrra som har "kalas" för hon fyllde år i måndags. men får knakse låna Linneas data innan vi går och lägger oss så jag kan uppdatera i alla fall en gång.
god natt alla underbara(L)



Kommentarer
Linnéa :)

längtar tills imorgon!

såklart du får låna min dator :)vi ses imorgon<3;)

2009-11-13 @ 22:16:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0