sovmorgon imorgon :)

hej bloggen.
jag har typ just ätit en macka och druckit mjölk, jag kom på att jag har ätit varje gån jag börjar skriva, typ efter middagen eller om jag tagit en macka på kväller eller något.om man tänker efter så har det varit så i typ varje inlägg, typ "hej bloggen, har just ätit middag........" hahah lite roligt faktiskt :P
Ska nog snart sova, det är ju skola imorgon och vill inte vända på dygnet eller så. fast vi har sovmorogn till 9.30 imorgon men får ändå bara sova en timme längre.
aja, nu sitter jag iallafall och borsta tänderna.
sen ska jag typ sova.
hahah, såg nyss några filmen på youtube där min storebror är med.
några av dom är bla. simon fail, grattis anna-filmen, och mar som jag inte kommer ihåg, dom är lite roliga faktiskt :p
men nu tror jag att jag ska sova, är ganska trött :)
skriver imorgon, och om jag hinner gör jag det innan jag går till skola :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0