datorer...?

hej bloggen.
nu sitter jag här och tänker.
vad skulle vi gjort utan datorer?
Jag menar, vi använder ju datorer till typ allt. kollar saker, pratar med folk, och läkare andvänder det ju jätte mycket, typ när man röntkar(heter det så?) så kommer det ju upp en bild på en dataskärm.så den är ju som ganska viktig...
Tänk när man inte hade datorer... vad gjorde man då? dom hittade säker på massa bra saker isället. men nu skulle inte jag klara mig om datorerna helt plötsligt slutade att existera..
aja, nu ska jag dra mig ur data tankarna och tänka på att sova, det är ju skoal imorogon så måste vara utvildag och så. puss på er.

sommaren(L)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0