21 dresses.

hej bloggen.
jag och frida såg på gilm ikväll. vi såg "27 dresses." den är sjukt bra :)
imorgon är det iallafall skola, just det.. måste komma ihåg att lägga ner en bok så jag har något att läsa på lästiden :]
jo om jag inte sa det så dog Holger min "farafar" i måndags. idag fick jag veta vilket datum begavningen ska vara. 16 november,nästa vecka. fattar inte hur man hinner fixa allt på en vecka (a' men aja dom är väl snabba :)
hmm jag har inte så mycket att säga....
vi ska typ välja till friluftsdagen idag, men ajg har inte valt än och hittar inte vars man gör det, så vi får se hur det går:]
aja, ska fixa det (om jag hittar) sen ska jag typ sova, höll på att somna på engelskan idag och vill inte somna på skolan imorgon + att jag är sjukt trött nu :]
godnatt alla(L)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0