1a advent.

ja, då är det första advent idag, härligt snart jul :)
fast julstädningen måste ju också göras, jag gjorde den idag, eller jag håller på att städa just nu, tyckte bara att jag kunde få en liten paus i allt städande och skriva ett inlägg. Har ju inte skrivit på några dagar, men i helgen har jag varit hos frida och då har jag oftast inte tid att skriva något.

I fredags när jag och jennifer sov hos frida så var jag inte så glad eftersom frida och jennifer vet att jag hatar skräckfilmer.
men det kommer jag till snart.
Jag fick veta att vi skulle se en film men jag fick inte veta vilken, så frida och jennifer köpte ben&jerry's (min favorit smak t.o.m).
Sen startade de filmen på kvällen och jag blev lite misstänksam eftersom jag kände igen en "persson" som var med där. och mina misstankar riktades mot att det var "saw". Sen visade det sig att jag hade haft rätt, det var saw 6 de tänkte att vi skulle se.
jag blev ju inte så glad och gick därifrån eftersom jag inte ville se. efter en liten stund stängde de av filmen eftersom de tyckte den var läskig.
egentligen hade det ju nästan inte varit någon idé att jag gick därifrån för de derättade sedan vad jag missat... jätte bra..

Vad har ni gjort i helgen då? :)

bild från förra årets jul




Kommentarer
My

Svar: tack så mkt :D

2009-11-29 @ 22:28:12
URL: http://myysii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0