1 november.

Hej bloggen.
idag är det den första november, med andra ord är det snart december,min födelsadag,julafton och nyår.
igentligen borde jag sova nu, klockan är ju snart halv 2... och det är skola i övermorgon och vill börja vända tillbaka dygnet (om det går på typ en natt).
jag har inte gjort så mycket sen förra inlägget, såg på film ett tag, men det var jätte dåligt ljud, man hörde typ inget,man var tvunen att sitta helt stilla och konsentrara sig för att höra något. Sen hittade jag en till (samma film) men det var jätte dålig grafik på den, så orkade inte se klart hela filmen... men får se, kanske ser klart den imorgon ändå, vet inte, vi får se :)
aja, nu tror jag att jag ska sova så jag är utvilad till skolan på måndag.

nehe, nu funkade det inte att lägga in någon bild, får väl stänga av datan så den får vila eller något.

pusshej :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0