-This is it.

hej bloggen.
hinner tyvär inte skriva ett långt inlägg idag. frida väntar på mig. men innan jag går måste skriva om dagen.
vi gjorde inte så mycket under dagen, men typ kl 5 var vi nere på stan. Vi gick ju på bio ikväll och såh micheal jackson-this is it. den var sjukt bra! (Man kan typ köpa t-shirt och filmen på sf bio.)
efter filmer brukar ju folket bara försvinna ut diretk, men alla satt typ kvar jätte länge nu (a'
DEn var i alla fall sjukt bra, dom som inet sett det, Se den. det är sjukt värt det. men den går snart inte på bio längre. så skynda er!
aja nu måste jag gå till frida innan hon kommer hit och dödar mig(a'
Kommer nog inte kunna skriva mer ikväll för vi ska se på film och göra massa andra saker. godnatt!
hahaha payback time (a'










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0