...

sry att jag inte skrivit på jätte länge men har inte haft tid och har inte haft ngt att skriva för inget har hänt, iaf inget spec.elle jo jag har med min bästis Linnea och hennes andra bästis bella i helgen, det var kul för vi bestämde att vi tre ska fara ut och tälta typ nästa vecka eller så, det ska bli kul :)
men sen har typ inget annat hänt utom det som hände idag.....

GUD!
Idag skulle jag färga mitt hår i blonda slingor,
så mamma gjorde det och sen såg vi att jag hade en STOR blond fläck mitt på huvudet,
det ser helt ...... ut.
om jag väljer att vilja ha bort det måste jag färga HEEEEELA håret och sen far jag inga nya slingor, men jag vill ha det så då måste jag ju ha kvar det och se helt konstig ut...
men nu går det inte att göra ngt åt det så jag får typ låv att ha kvar det.

pusshej/a♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0