(a)

Hej blogen :)
idag har jag bara slötat med frida (igen), vi har typ läst,sovit och suttit vid tvn :]
Snart kommer frida hit och då ska vi slöa ännu mer xd
GBG OM TRE VECKOR :D
längtat så himla mkt tills då :)
komemr bli så himla kul att gå på lissebeg och träffa frida :)
hon kommer hit om några dagar och är här till den 3/7 sen den 6/7 ska vi fara till gbg och träffa henne igen (a)
Men nu har jag typ inget mer att skriva än att ajg ska fixa lite till en annan blogg :]
men ska föröka vara med social nu :)
men då vill jag ha komentarer också :)
mycket roligare att logga in och ha komentarer att svara på :)
aja nu ska jag lägga in en snabb bild :)

På bilden:Jag och frida när vi var på väg till stholm :)

pusshej/a♥



Kommentarer
frida

jag saknar sthlm så äckligt mktttt, det är inte sant!

men du, göteborg om 10 dagar,det är inte dåligt heller;)

pusss(L)

2009-06-26 @ 18:15:02
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/
frida

EN VECKA KVAAAAAAAAAR:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D(L)

2009-06-29 @ 00:56:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0