Helllooo :)

Kom hem från stugan idag, har varit där sen i torsdags, ´men det har typ regnat varje dag utom idag då det vat lysande sol, precis den dagen man ska komma hem.
har i Umeå har det visst varit sol under helgen medans vi var i Åsele med regnet.....
men ändå ganska skönt att vara hemma och få typ vila lite xd
vad gjorde alla på midsommar då? :)
vi for aif in till åsele, men så fort vi satte oss i bilen och började åka började det regan ännu mer...så det blev att vi for och handlade sen vare bara tbx till stugan.
Har inte kunna göra så mtk annat än att sova,film,gunga och vara med frida som var med :)
Imorgon ska jag typ tälta med Linnea och Bella, ska bli kul om jag får vill säga :)
aja nu måste jag typ sova om ajg ska orka tälta imorgon så godnatt :)

pusshej/a♥



(bilden:Linnea och bella,och deras mobiler:))


Kommentarer
frida

HIHIHIHI NU ÄR JAG SNÄLL:D:D:D:D

2009-06-29 @ 00:55:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0