Helloo ;)

sry att jag inte uppdaterar så mkt, men har inte så mkt tid, eller ockej jag ahr tid(ibland) men har inget att skriva om.
aja, det ahr inte hänt så mkt, kom hem från stugan i onsdags sen har jag bara suttit och slöat framför datan :]
som sagt försvan min väska i gbg, vi har inte anmält det än, men ska typ göra det nu eller nåt :)
kommer inte få ngt för det för et vara inte så värdefulla saker så det kvittar ju.
Nu har jag just fikat lite och sett på ngn film som gick på tv, vet inte ved den heter men den var ganska bra :)
ska försöka att ladda in nya bilder på datan, vet bara inte hur man gör, men när jag gjort dat laddar jag in lite bilder från gbg och från min stuga :)
Btw, ska försöka att fixa med en frågestund, det funkade inte när jag försökte förra gången men  tästar snart igen :)
Imorogn kommer Jenny Eliasson hit, vet inte vad vi ska göra, ngt hittar vi nog på, vi får se :)
kommer kanske inte blogga imorgon eftersom att hon är här men man vet aldrig :)
aja nu ska jag hitta på ngt.
ska bara slänga in en snabb bild.

Haha jag och frida hade lite tråkigt och cyklade runt på sofiehem :)

pusshej/a♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0