hallå :)

Hej bloggen, sry att jag inte skrivit på länge men har haft mkt att göra med packningen till gbg och allt :)
vi far ikv, kl.21.00 går tåget :) bi kommer fram i gbg typ 11.00 imorgon.
vet inte om jag kommer ha tillgång till internet under veckan, men ska ta några fina bilder och lägga in när jag kommer hem :) kommer även ha en frågestund och försöka ha ett lite längre inlägg :)
idag har jag iaf inte gjort så mkt annat än packat klart det det sista varit på centrum med frida och köpt fika till tågresan :)
Frida var ju så smart att he hennes pengar i min ficka på jacka och vi glömde det båda två men jag kom på det och innan hon gick in så ropade på henne med det hörde hon inte så hon gick in, men då ringde jag henne och hon ska få hennes pengar ikv istället :)
Liseberg på onsdag och torsdag :)
vi ska också på universeum,slottsparken,naturhistoriska,stan,kongressen och resten typ fritid eller nåt annat! kommer bli så kul i gbg :)
I onsdags flyttade ju min storebror till stockholm så vi har det ganska så stökigt här hemma för mamma och pappa håller ju på att flytta in i Simons gammla rum :)
Aja nu har jag typ inget mer att skriva :)

Bästa filmen,längtar tills 2an kommer ut :)
ska typ köpa både 1an och 2an:)

pusshej/a♥


Kommentarer
sanna

den är bättre än bäst.

har du läst böckerna?

2009-07-24 @ 13:23:53
URL: http://gidlundz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0