Åååååh....

Kom hem från gbg idag.
Igår när vi just kommit till tågstationen och höll på att plocka ut packningen så skulle jag och frida gå och kolla om hennes väska så lämnade vi alla våra saker, när vi kom tbx efter typ 1 min så var min svarta tygväska borta :(
i väskan var det:mina pengar, två tågbiljetter, handdata, mobilladdare,smink,hårborste,tandborste med mera.
vi kom iaf hem för dom kunde skaffa två till biljetter till oss men ändå :o

Saknar er Rasmus och Kasper! ni får Komma hit eller så kan vi komma till malmö också(a)
Miss u (L)

Hahah vilken face bild på mig :P


Kommentarer
BIGMAMAELLE.

kulblogg:)

2009-07-13 @ 16:42:51
URL: http://elviraparsdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0