THIHIHIHI.

ASSÅ GUD JAG FÅR DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMP!!!!

aja, idag så glömde jag nycklarna till skåpet hemma, så då tog jag fridas skåp (a)hade utvs idag, hade utvs idag, det gick bra fick typ bvara två :) och resten :D, fast jag är ju ny så det var ineg nyhet eftersom att dom inte vet riktigt hur jag är :)
efter skolan gick jag och frida till stan, för hon skulle byta ett linne som var för stort men ångrade sej när vi kom dit ;P
men vi tog iaf en fika :)

Nu är det en vecka sen bobbo dog ;(
men nu ska vi tänka glada tankar :D

nu ska jag snart äta sen fara på teatern, hoppas vi gör nå kul idag :) ifa börjar med teatern annars kommer vi ju inte hinna göra nån till festivalen ;///

aja byebye :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0