(((LLL)))

Roligast degen med er idag <3
haah när vi skulle ha min mobil och ida inte kunda öppna den man jag stog och slog igen den, det var super kul :)
först vi var på ålidhemsskolan,jag kom dit :)
sen gick vi till ug, sen till mej sen till malin, det var super kul!!<3
Älskarer!(L)


sällsjö på söndag!<3
Frida du är sötast som kommer med <3
om du inte skulle ha följt med så skulle jag ha varit typ den ända som går i 7:an, TACK!(L)
kommer bli super kul,du är bäääst!
älskardej!(L)

längtar tll nästa helg med dej Linnéa!
kommer bli super kul som vanligt med dej!(L)
måste göra om burn och redbull med dej,frida och gorana (L)
synd att takwa inte kan va med eftersopm att hon har flyttat ;///
men måste ändå göras om!(L)
älskarer!(L)



Kommentarer
Anonym

LÄNGTAR DIT !!!!! älsk du<33333

2009-02-28 @ 11:07:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0