trött och slut.

hej bloggen, blir ett väldigt, väldigt kort inlägg.
är jätte trött och fixar i nya manuset.
vi ska spela pjäsen"sandlådan" av kent andersson.
jag ska spela monika så fixa med replikerna nu.
egentligen har jag spanska till imorgon, men jag har tappat bort min skrivbok som läxan står i så kan inte plugga, men det är bara:
he
has
ha
hamos
habeis
han
och sen ska man kunna lite mer med det som jag inte kommer ihåg eftersom det står i boken...

dagens outfit var inte så speciell. hade det vanliga.

*Grå Nykter kofta.
*grått linne.
*grå chip monday.
*och uppdatt i hästsvans och luggen snurrad bakåt.
*och ett halsban, armban och örhängen som inte syns på bilden.
haha, jag var ganska grå idag märker jag :]
Godnatt på er alla
pussar<3



Kommentarer
Dolly

tänkte precis lägga mig.. dudå ?

2009-12-03 @ 22:58:40
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Joanna

Sv: Tack och detsamma ! :)

2009-12-04 @ 08:44:40
URL: http://mjadu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0