8 december.

fick låna nagelack av jennifer idag så målar naglarna nu :)
dom blig bara blårandiga som vanligt.
nytt ämne.
imorgon fyller ju jag år, har fårr paket av linnea och frida köpte idag, vill att det ska bli så pass sent så jag kan lägga mig och sova så det bil dag fortare :)
Frida har köpt ganska mycket egentilgen till mig imorgon. idag köpte hon en pressent och imorgon så ska vi på hockey och det är hon(hennes pappa) som betalar allt och jag blir inte skylldiga dom något för det :)
fast är redan skylldig henens pappa 60 kronor från en annan match (a) + att mina föräldrar ska betala tillbaka genom att betala biljetter någon annan gång från förra gången vi var på hockey :)
pussar<3



Kommentarer
Naaaann

sv;Nja typ inget. gjort idag?:)

2009-12-08 @ 17:48:35
URL: http://naaaan.blogg.se/
Naaaann

sv;Haha oj XD

Jag är ju bra!Har kort minne idag ;p

2009-12-08 @ 19:33:45
URL: http://naaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0