27 december.

hejbloggen.
det var några som undrade om jag kunde lägga upp bilder som jag tagit med min system kamera.
Jag har inte tagit så många bilder. det mesta är testbilder. sen har jag ganska många bilder på kameran som jag inte laddat in på datan eftersom min data inte ville sammarbeta med mig innan.
Men här är bilderna som jag har tagit och lagt in :D




































Som ni ser så är alla bilder tagna på snö och inga personer,men det beror på att jag tog dom här bilderna på samma kväll för att skicka till en kompis som ville har vinterbilderfrån umeå :)
hon bor i norrköping.
så det blev dessa bilder. Men jag kommer ladda inte fler bilder som jag tagit med min systemkamera när jag får in dom på datan :)


btw, det är MYCKET med snö nu, känns som om man är i en grotta när man går ute (a'
pussar<3


Kommentarer
Linnea:)

fina bilder gmn ;*<3

2009-12-28 @ 09:28:01
Ronja

Sv: tack desamma :D

2009-12-28 @ 19:38:35
URL: http://chidaolonna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0