17 december.

idag hada vi knytis på no lektionen. alla ("alla") hade med sig 5 kakor var.
men tog en var och sen la man fram dom andra på katedern så fick man gå och ta andra kakor.
Vi ska göra det på spanskan imorgon också. och kanske på måndag.
Oj, Min klass fikar ju hela tiden upptäcker jag ;]
i alla fall. imorgon är det bräntiskampen.
ska bli kul, har aldrig varit på den eftersom jag började på höst terminen förra året och bräntiskampen är på vår terminen.
vi ska typ äta korv i klassrumemt innan, sen blire att gå till gammliahallen det tävlingen ska vara.
kommer skriva mer imorgon. Säkert lägga in någon bild också om jag kommer ihåg att ta några (a)
pussar<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0