stugan! :)

hej bloggen,
idag far jag till min stuga så kommer inte skriva innan söndag ;p
har inte gjort så mkt än, ätit frukost, vaknat och suttit vid datan.
Igår frågade jag om Linnea ville följa med till stugan men hon kunde inte för hon va sjuk.
Jag frågade Frida, men hon skulle på stan på torsdag så det sket sig det med...
Sen imorse fick jag ett sms från linnea som sa att hennes mormor ska till ngn gubbe i åsele (har min stuga i åsele)
och sa att hon kanske kan komma förbi imorgon om hon är frisk då :)
och nyss fick jag ett sms från frida som sa att hon igentligen kunde komma med till min stuga för hon skulle på stan på tisdag ist, så nu ahr jag ett litet probleb (a)
nu har jag inget mer att skriva. skriver mer sen :)
här är några bilder ni kan kolla på tills jag skriver mer :)


på bild.
1bilden:frida och älven utanför min stuga.
2 bilden:linnea bakom lekstugan i stugan.
3 bilden:himmeln och repen på gungorna som finns i min stuga.
4 bilden:själva stugan (några saker fattas på gården.)
5 bilden:jag i en bil :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0