skolan.

hej bloggen.

förlåt för dålig uppdatering. har varit i stugan sen glömde jag bort att blogga när vi kom hem ;/ fy på mig.
aja, iaf så har jag inte gjort så mkt idag, frida kom hit vid 12 eller nåt och då såg vi klart på en gullig liten film (a)
sen så har vi bara tagit det lungt tills klockan var vi 19.00 för då började hockeyn, björklöven-skellefterå.björklöven vann med 4-2, inte så bra...
vid typ 18 ikv så åt vi en kladdkaka, vi har bara tjockat oss hela lovet, inte bra.
imorgon börjar ju skolan igen, är inte taggad på 8an med betyg och massa läxor och allt...
men det är tur att vi bara går till typ 11 imogron för det är typ bara upprop eller nåt sånt (a)
ska cykla med frida och greta till skolan, kanske cyklar greta med hem också det vet jag inte.måste ju få igån kondisen nu när man inte cyklat typ ngt på hela lovet (a)
SAKNAR RASMUS OCH KASPER!kommer typ inte se dom mer, kanske i gbg nästa år. dom sa att dom skulle komma dit då, eller dom sa att vi skulle komma till gbg nästa år så det betyder väl att dom sak dit?(a)
aja nu måste jag sova så ajg orkar med skolan imorgon.
kan inte ladda in ngn bild, min data har lite problem... får bli en annan gång då;p

pusshej/a♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0