Linnea i helgen då :)

hej bloggen.
idag har jag inget gjort så mkt, fick tandställningen i tisdags så håller bara på att vänja mig vid den :)
eller jo, har jy varit på stan två gånger idag, ena gångan hade jag inga pengar och då gick jag med frida, jennifer och nelia(en stund) sen andra gången gick jag emd min mamma och min storebror.
köpte ett paket åt linnea som fylde år i måndags men hon ska få det imrgon för då ska jag till henne på typ släckt kalas, ibland är det bra att vara tremening och bästis på samma gång(a)
vad hon fått säger jag senare för vet inte om hon skulle titta in på bloggen och se vad hon ska få, det blir ju inge kul ;p
kan bara säga att det är riktigt fint men litet och är köpt på mias :) går ej att bytas.
nu ska jag aldeles strax börja packa till imorgon, badkläder, handduk, och allt eftersom att vi ska bada badtunna imrgon och så ska jag sova hos henne under hela helgen :)
Det som är synd är att min mobil inte går att smsa med i tavelsjö, bara inne i stan typ. annars har jag typ inte täckning.så kommer inte kunna smsa, eller ju, om vi är i långviken kommer jag kunan smsa men inte annars.
laddar in några bilder från mobeln så ni får se några nya bilder, inte dom gamla och tråkiga som jag haft förut.
nu ska jag iaf packa sen vet jag inte, typ sova. är jätte trött....
hahahaaha, jag är typ trött kl 8 (a'

hahahaah, vi bju på den här ;p



Kommentarer
aqua

har du tandställning? :)

2009-08-29 @ 13:03:10
URL: http://aquaholic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0