kladdkaka(a)

hej bloggen.
idag började ju skolan, inte det roligate att vakna 6.30 imorse...
sen for jag och frida till sjukhuset typ kvart i eller nåt där väntade greta och sen höll vi på att cykla in i några i en nedförsbacke(a)
vi gjorde inte så mkt i skolan, fick information och lite annat, vi slutade iaf vid 11 och var hemma vid typ 25 i 12 eller nåt (a)
Snart ska jag och frida gå upp på centrum och köpa en kladdkaka och sitta och tjocka oss i källaren tror jag:]
vi ska nog på hockey imorgon också, då är det björklöven-modo :)
nu hejar man ju på jbörklöven men igår var det på skellefterå.. vi kan visst inte bedtämma oss(a)
imororgon börjar vi typ 10, vi ska sammlas på nydala och typ köra lekar med 7orna eller nåt ;p
förra året gjorde min klass det också med 8orna fast då gick inte jag där så vet typ inte ett skvatt:]
men nu ska vi nog fara till centrum.
btw, rasmus for till greklan idag, snacka om fuskigt. Greklad är ju mitt favvo land ju!fuskigt... :O
kan inte ladda in ngn bild för sitter vid fridas pappas data och han har typ inga bilder så får bli att jag laddar in ikv:)

pusshej/a♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0