FRIDAAAAA! :D

Hej bloggen, är jätte trött för somnade vid typ 5 inatt coh blev väkt typ lite över 11...fast det är ju mitt fel (och sockerdrickans).
nu är jag med frida :) har inte gjort så mkt idag, läste tills klockan var typ halv 2 elelr nåt(a)
Jag och frida hade en jakt efter jätte franskan, men det visade sig att det var upp ätit ;o
vi for till maxi typ halv 4, där gick vi runt inne på maxi sen gick vi till apoteket sen till donken och år glass(a)
sen satt vi vid älven med dricka och pratade med rasmus i telefonen a.k.a. luren ;p
sen for vi hem och nu sitter vi här, ska snart se på film i min hemma bio, tror vi ska se "the perfect man" eller nåt :)
efter det vet jag inte riktigt vad vi ska göra :)

hahahahah, gammal bild ;p

pusshej/a♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0