byebye :)

hej igen bloggen, nu är det inte länge kvar tills vi ska fara iväg till stugan.
just u ser jag på hsm3, har typ ½ timme kvar eller nåt, hoppas jag hinner se klart den innan vi far :)
jag har inte så mkt att säga, har inte gjort ngt spec sen förra inlägget, har suttit vid datan och läst lite ( a)
för fom som inte vet vad hsm3 är så är det high school musikal 3 :)
nu har jag inte så mkt mer att skriva.
skriver mer när jag komemr hem och lägger säkert in några bilder från stugan och berättar vad jag gjort, inte för att det finns så mkt att göra där men aja ;p
ha det bäst!

hahaha, jag hade kanska tråkit i bilen när jag åkte ut med rebecca, hennes pappa och carola på en liten husvagnssemester :)

pusshej/a♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0