:D:D:DD:D:D:

Yeeeeeeeeeeeeeeeey!!
mitt internet funkar igen! :D
har inte kunnat va innne på ngt som har med internet tt göra sen i torsags :)

Idag har m,an ju pluggat och städat ;///
fast va på stan med frida en liten (då menar jag liten) stund efter skola :)

Det var jätte pinsamt igår när jag skulle på bussen (som var smock full),
jag snubblade in i bussen, höll på att dööö!
tur att sätera längst fram var lediga så jag kunde sitta där istället för att gå bak och alla skulle kolla på mej... ;//

omprov på tostdag.... längtar inte direkt...
hoppas det går b för jag har gjort (med omprovet) detta prov 3 ggr......
bryr mej inte SKA klara det.. annars dör jag.....

LOV PÅ FREDAG!!!!

far till stuagan på torsdag efter skola :)
vet inte om det blir Linnéa elkler frida som får följa med :) eller så kanske det blir nån annan :)
kommer bli så himla skönt! har inte varit där sen i sommras! längtar!
inte för attd et finns tp nån i min ålder med det är ändå skönt att va där och bara koppla av under posken :)
 
Man är ju helt slutskörd efter helgen i skelefteå, håller på att somna hela tiden xd
måste typ sova tidigt ikv så jag orkar med skolan imorgon :)

aja pusshej :)<3 måste göra lite andra saker nu :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0