Sista föreställningen för Utbrott!

Hejhallå!
Jag vet att jag varit lite avlägsen nu igen. Inte för att det är någon ursäkt men i ungefär 3 veckor så har jag haft föreställning varje dag. Har nästan bara hunnit hem från skolan ätit middag och sen farit iväg igen för att sedan komma tillbaka hem vid 10 och då kan jag faktiskt lova att man blir lite slut och bara vill sova. Sen så har jag ju även skolarbeten som ska göras. Men ikväll är sista föreställningen och det är både lite tråkigt men samtidigt ganska skönt. Vi har ju som börjat lära känna varandra lite under denna tid. Men vi får göra en superbra sista föreställning tillsammans!
 
For även ner på stan en stund med Frida under dagen och då jag inte haft någon hudkräm alls på typ ett halvår så tyckte jag att det var dags så sprang in på The Body Shop och köpte denna underbara skapelse. Detn luktar så galet gott att jag tror jag dött och hamnat i himlen!
Fick även med ett litet smakprov på deras body butter som luktar jordgubb. Har haft den förut och den luktar väl också gott. Lite för söt för mig. Jag gillar dofter med lite citrus i. Man känner sig bara så fräsch då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0