Bara så less.

Där här säger jag nog varje gång men tror aldrig jag haft så mycket ångest över ett prov.
Har teminens sista prov imorgon som jag suttit med hela kvällen och förstår fortfarande ingenting. Mem min mor, som den pingla hon är, kom in och sa åt mig att ta lite glass då jag tydligen jobbat mig alldes röd i hela ansiktet haha. Känner just nu att jag tror att jag bara kommer läsa igeom papprena ikväll och sedan så får jag plugga imorgon precis innan provet på skolan istället. För snart kommer jag ju inte kunna lära mig något mer om detta usla ämne. 
Dagen började bra men sen har den bara gått utför vilket inte känns helt bra.. Failar jag så failar jag, kommer inte kunna göra så mycket åt den saken känner jag väl lite. Har väl presterat relativt bra under denna kurs så tycker inte att ett F borde göra SÅ mycket med mitt betyg. Men måste verkligen fortsätta plugga/läsa/dö nu så vi hörs väl imorgon när denna hemskhet är över om jag överlever kvällen vill säga....
Bilden är från Weheartit. Lite så jag känner just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0