Håltimme.

Hejhallå! nu är jag här igen.
Har historielekiton som engentligen inte är en historialektion längre eftersomd et var några grupper som skulle redovisa men dom grupperna var inte här och våran lärare hade inte planerat något annat så vi sitter och pluggar då jag nu fick veta att jag har historieprov på torsdag och utan internet så kan det bli himla svårt.
 
Men det känns himla härligt för jag och Frida har funderat på att fara och köpa subway till middag och om det blir bra så kanske jag hinner hem först för att hämta min hjälm så jag kan snålåka från stan på Fridas moppe istället för att cykla hehehe.
Men borde börja plugga nu medans jag kan och sen så får jag se hur jag gör med allt annat... 
Vi hörs vl imorgon antar jag om det itne har hänt ett mirakel helt plötsligt haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0