Fast nja.

Kände att jag gjort helt fel av jacka imorse, det var inte speciellt härligt att cykla med skinnjacka i detta strålande väder och i korgen fick den ju inte ens nästan plats så nu sitter jag med en fläckt på så att jag ska svalna lite då jag typ kokade hela vägen hem. Nej men usch, nu lägger vi nog undan den jackan ett tag och istället tar fram min älskade jeansjacka igen. Det känns lite som att den passar vädret lite bättre. Åtminstone när det är lite blåsigt ute, för kan ju lova att den inte heller är speciellt sval haha!
 
Har varken tid eller ork för att ta någon passade bild till detta inlägg så ni får en 4år gammal bild som ni kan skratta gott åt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0