Cupcakes.

I torsdags ställde jag mig och bakade minicupcakes till min underbara klass då vi skulle ha knytis på egnelskalektionen. Hade inget internet igen den dagen så varför inte? Hade ju som inget bättre för mig.
Måste säga att dessa cupcakes inte blev dom bästa då jag råkade ha för låg värme på ugnen heheheh. Men dom smakade väl bra ändå hoppas jag. Hörde lite glada komentarer i klassrummet när folket smakade på som så dom misslyckades väl inte helt! Har fortfarande kvar massor i frysen då jag inte orkade ta med alla till skolan heheheh.
 
Nu sitter jag däremot med massor av läxor som jag tänkte gjöra bort största delen av ikväll. Men är så hiskeligt trött så får väl se hur långt jag hinner innan jag somnar haha!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0