Random nattbloggning.

Hejhallå!
Kom precis hem. Egentligen var tanken att jag skulle sova hos Frida men hon började må dåligt så jag gick hem nu mitt i natten. Men det gör inte så mycket för min säng är himla mycket skönare (heheheh).
 
Det här lovet har än så länge inte bestått av så mycket. Har mest varit hemma hos Frida och degat som vanligt och sen typ sovit. Det är därför det inte varit så mycket bloggande (igen) för det kanske inte är så kul att läsa om?
Men nu, klockan 3 på natten kände jag bara för att skriva ett litet random inlägg för att visa att jag lever. Typ.
Fast nu är det verkligen dags för mig att sussa så jag inte sover bort hela dagen imorgon (idag) så som alla andra dagar på lovet... Ska försöka slänga in ett inlägg imorgon också med kanske fler bilder från Utbrott eller kanske från förra veckan när jag var i Överklinten hos Amanda? Vi får se hur det blir helt enkelt. Godnatt!
Hade lite tråkigt natten mellan måndag och tisdag och ritade denna typ vid den här tiden. Den är lite kluddig och egentligen inte riktigt klar men äsch!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0