Helg!

Hej!
Det är lördag idag och det känns så otroligt skönt. Det ända lite dåliga är väl att jag måste ägna dessa dagar till plugg då jag har en inlämning till imorgon, prov på onsdag i naturkunskap och redovisning i svenska på måndag. Men helg som helg även om den inte blir kanske lika rolig som det skulle kunnat vara haha. 
 
Var med Frida hos David igår och vi hade himla roligt. Vi spelade mariokart och såg en bit at Forrest Gump men den hade vi inte tid att se klart plus att Frida somnade lite då och då under filmen och jag och David var väl inte heller dom mest pigga man kunnat träffa haha.
Instagrambild.
På den senaste Naturkunskapslektionen så ritade oskar en parafras typ på min ballerina. Den var himla gullig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0