Genetik.

Som vanligt har jag ångest när ett prov i naturkunskap närmar sig. Så för stunden känner jag bara för att lägga mig under en sten och stanna där till det blivit sommlov och jag slipper allt detta ett tag.....
Men jag och Amanda sitter i alla fall just nu och försöker hjälpa varandra med instuderingsuppgifterna vilket känns ganska bra så slipper man sitta själv och inte fatta ett ord av vad det står i boken utan nu är man två som inte förstår....
Nu ska jag ägna mig åt att plggeliplugga med Amanda så vi hörs någon gång senare om jag inte krypit in under den där stenen vill säga, då hörs vi först till sommaren!
Lättar upp detta inlägg med en bild på Amanda från friluftsdagen vi var på för några veckor sedan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0