För. Trött.

Är verkligen less på att se min naturkunskapsbok just nu. Har suttit och haft högläsning för mig själv inne på mitt rum hela kvällen vilket måste låtit väldigt skumt genom dörren. haha.
Men nu bestämde jag mig för att lägga undan boken ett tag och typ sova. Får kliva upp lite tidigare imorgon och plugga lite extra då. Jag kan väl nu lite översiktligt vad det handlar om så vi får se hur det går på själva provet.
 
Det här kändes som ett kul, inspireraden och inte alls deprimerande inlägg.... Fast nä!
Så tänkte att jag även idag tvistar till inlägge rmed en helt orelevant bild. Denna bild är från svenskanlektionen idag när amanda hade tråkigt, en bläckpenna och mitt ansikte i närheten. Och ja, väldigt charmig bild om jag får säga det själv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0